28 Ağustos 2009 Cuma


hayatımın kıyısında büyüdüm, güneşin salıncağında sallandım ben

dağ taş ova bayır gezdim, kirlendim ,

yakamozla yıkanırdım gün batarken

mutluluğu aradım her taşın altında,

ümitlerimi sordum soruşturdum

kim geçse önümden bilmiyorum dedi..

küçük bir kız çocuğuydum viran şehirlerin içinde

her yanım tuğla, moloz yığını, her yanım hüsran

gece çökerdi üstümüze, hayallerimizi kurarken

bir yanım kaçak bir yanım özgür tutsak..

koşardık engel tanımadan kaldırımlardan taşardık

sel gibi çağlayan gibi sığmadık ütopyamıza

hem büyümek isterdik hem de çocuk kalmak

ne olursa olsun bize buda yeterdi; yaşamak..

yağmurlardan saklanırdık bir binanın altında

belki göremezdik ama bulutlar bizden firari

bulutlar hayallerden firari..


Meltem Arslan

0 Comments:

Post a Comment